Hoe moet ik mijn laptop scherm op zwart zetten, maar wel dat hij nog werkt?

Heb mijn laptop gekoppeld aan n monitor dus heb liever dat het scherm van mijn laptop op zwart is zodat ik alles kan doen op mijn monitor. Iemand een trucje hiervoor? Is een Dell i5 laptop, vrij nieuw

4.8K
TurfGraver
2 jaar geleden
Vaak functie toets + F6 uit mijn hoofd.
Maar Dell is merk en i5 processor, dus type weten er niet.
Utrecht
2 jaar geleden
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/dubbele-monitoren-instellen-in-windows-10-3d5c15dc-cc63-d850-aeb6-b41778147554

Antwoorden (1)

Windowsknop+P

Dan de vierde optie "Enkel tweede scherm"
(of iets in die trant, bij mij is Windows Engels en geeft als optie "second screen only"
===
Daarnaast is het mogelijk dat met de fn-toetsen je hetzelfde voor elkaar kan krijgen. Vaak zie je op een van de F-toetsen een scherm-symbool. Stel dat dat F6 is, dan moet je dus Fn-F6 intikken. Dit is echter geheel afhankelijk van het type laptop dat je hebt. Onder op je laptop staat vaak een label met het exacte modelnr wat je hebt.
Toegevoegd op 27 april 2021 19:46: tekst