waar zit de microfoon op een chromebook?

Kan iemand mij helpen? Tijdens zoom en team meetings krijg ik steeds te horen dat mijn audio niet goed werkt, ik denk dat het iets te maken heeft met mijn microfoon. Misschien moet ik hem schoonmaken of is hij beschadigd...? ik weet alleen niet waar hij zit op mijn chromebook.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Vaak zit de microfoon naast de camera van een laptop, dus aan de bovenkant van het scherm. Het is een klein gaatje en is lastig te zien. Als je het niet zeker weet, kun je altijd de gebruikershandleiding informeren over de informatie van je chromebook, hier staat vaak ook in waar de microfoon van de laptop zit.