Hoe kan ik de laptop van mijn school fixen?

Ik heb 1 of 2 maanden geleden een laptop geleerd van mijn school. Het werkte zeer goed maar plots ging mijn scherm zwart. Sindsdien(1/2 weken geleden) is het nog altijd zwart. En ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben bang om naar de leerkracht een bericht te schrijven. Omdat ze kunnen denken dat ik het kapot heb gedaan en ik ben niet in staat om dat te betalen. Ik heb op safe modus geopend maar zelfs dat werkt niet. Mijn scherm is nogaltijd zwart. Wat moet ik doen??? Pls help

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Griffin
3 jaar geleden
Het klinkt alsof jij niet de oorzaak bent geweest van dit probleem, waarom toch niet met die laptop naar de leerkracht, het is misschien iets heel kleins waarvan jij denkt dat het heel kostbaar is om te repareren. Dit kan echt iedereen overkomen, maar maak het nu niet erger dan het al is, want dan kunnen de kaarten ineens heel anders geschud zijn.

Antwoorden (1)

Gewoon mee naar school. Waarschijnlijk is het een defect aan de laptop waar je niets aan kan doen. De school is hiervoor waarschijnlijk verzekerd of heeft een contract met de leverancier van de laptop waar dit soort reparaties in genoemd is.

Niet te druk om maken. Ik werk zelf als leerkracht op een school en dit soort dingen gebeurt om de haverklap.