Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de laptop van mijn school fixen?

Ik heb 1 of 2 maanden geleden een laptop geleerd van mijn school. Het werkte zeer goed maar plots ging mijn scherm zwart. Sindsdien(1/2 weken geleden) is het nog altijd zwart. En ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben bang om naar de leerkracht een bericht te schrijven. Omdat ze kunnen denken dat ik het kapot heb gedaan en ik ben niet in staat om dat te betalen. Ik heb op safe modus geopend maar zelfs dat werkt niet. Mijn scherm is nogaltijd zwart. Wat moet ik doen??? Pls help

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
870
Griffin
3 jaar geleden
Het klinkt alsof jij niet de oorzaak bent geweest van dit probleem, waarom toch niet met die laptop naar de leerkracht, het is misschien iets heel kleins waarvan jij denkt dat het heel kostbaar is om te repareren. Dit kan echt iedereen overkomen, maar maak het nu niet erger dan het al is, want dan kunnen de kaarten ineens heel anders geschud zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Gewoon mee naar school. Waarschijnlijk is het een defect aan de laptop waar je niets aan kan doen. De school is hiervoor waarschijnlijk verzekerd of heeft een contract met de leverancier van de laptop waar dit soort reparaties in genoemd is.

Niet te druk om maken. Ik werk zelf als leerkracht op een school en dit soort dingen gebeurt om de haverklap.
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding