hoe krijg ik een mail die voorgesteld is door de browser bij het inloggen, uit de voorgestelde lijst?

Als ik ergens wil inloggen, stelt mijn browser een paar mailadressen voor. Hier staat een mail adress in dat ik niet wil dat er tussen staat. Ik heb chrome al opnieuw ingesteld, alle cookies etc gewist, maar toch blijft het o.a. die mail voorstellen, hoe kan ik deze mail weg krijgen uit de voorgestelde mails?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Chrome kan inloggegevens en adresgegevens bewaren en automatisch invullen. De opgeslagen gegevens vind je bij Instellingen en dan onder Automatisch invullen. Onder Wachtwoorden staan al je opgeslagen inloggegevens. Onder Adressen en meer staan losse adresgegevens en ook e-mailadressen. Je kunt de gegevens daar ook beheren en eventueel verwijderen.
bamibal
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
hey
dankje wel, dit was zeer behulpzaam. Ik had nog een klein vraagje. Ik kan enkel het automatisch aanvullen aan of af zetten, is er een mogelijkheid dat ik het aanvullen aanlaat, maar gewoon een van de voorgestelde e-mails eruit kan verwijderen?
Zo niet maakt het niet uit, ik ben al heel dankbaar dat mijn orgineel probleem al is opgelost, nogmaals bedankt! robby