Waarschijnlijk richt je de beamer schuin naar boven of beneden.
Met de lens shift functie wijzig je de richting van de lens, zodat je het beeld horizontaal of verticaal verplaatst.
Daarnaast beschikt deze Epson beamer over keystone correctie (zie instellingen in handleiding), waarmee je de positie van elke beeldhoek wijzigt. Net als bij lens shift verander je ook eenvoudig de richting van het beeld. Het nadeel is dat je hiermee de beeldkwaliteit aantast.
SimonV