Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg je dat MS Word je verwijderde, geredigeerde woorden weergeeft bij het kopiëren?

Wanneer ik een tekst redigeer en vervolgens in een ander bestand plak, laat Word automatisch mijn verbeteringen en opmerkingen zien, maar de doorstreepte tekst is foetsie. Hoe zorg ik ervoor dat ook de doorstreepte tekst zichtbaar blijft?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De sleutel om de bijgehouden wijzigingen te behouden met de tekst die wordt gekopieerd, is ervoor te zorgen dat de functie "Wijzigingen bijhouden" (via menu Controleren) is uitgeschakeld.
Als je de functie "Wijzigingen bijhouden" niet uitschakelt, gaat Word ervan uit dat je de tekst wilt kopiëren alsof alle wijzigingen in de selectie zijn geaccepteerd. De wijzigingen worden dan in de tekst geïntegreerd.

Kopieer de tekst vervolgens naar een ander document. Zorg dat dat daar “Wijzigingen bijhouden” ook is uitgeschakeld.
(Lees meer...)
SimonV
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding