Hoe zorg je dat MS Word je verwijderde, geredigeerde woorden weergeeft bij het kopiëren?

Wanneer ik een tekst redigeer en vervolgens in een ander bestand plak, laat Word automatisch mijn verbeteringen en opmerkingen zien, maar de doorstreepte tekst is foetsie. Hoe zorg ik ervoor dat ook de doorstreepte tekst zichtbaar blijft?

Antwoorden (1)

De sleutel om de bijgehouden wijzigingen te behouden met de tekst die wordt gekopieerd, is ervoor te zorgen dat de functie "Wijzigingen bijhouden" (via menu Controleren) is uitgeschakeld.
Als je de functie "Wijzigingen bijhouden" niet uitschakelt, gaat Word ervan uit dat je de tekst wilt kopiëren alsof alle wijzigingen in de selectie zijn geaccepteerd. De wijzigingen worden dan in de tekst geïntegreerd.

Kopieer de tekst vervolgens naar een ander document. Zorg dat dat daar “Wijzigingen bijhouden” ook is uitgeschakeld.
SimonV