Wie waren de leden van de tribune bij De Rijdende Rechter?

Die mensen die altijd hun mening gaven

4.2K
Antoni
3 jaar geleden
Comedian en schrijver van Zondag met Lubach Tex de Wit (1986) is volgens deze website https://www.hebban.nl/artikelen/sneak-preview-ik-heb-een-slimme-droger-van-tex-de-wit-met-giveaway één van hen.

Antwoorden (2)

Vrienden, kennissen en/of buren van wederzijdse eisers.
familieleden horen er ook nog bij.......
Toegevoegd op 19 januari 2021 21:57: tekst
jc54
3 jaar geleden
Antoni
3 jaar geleden
Het zijn niet altijd alleen vrienden, kennissen, buren en familieleden die commentaar geven. De Tribune is een apart onderdeel van het programma bestaande uit mensen die niet verbonden zijn met een van de in het conflict betrokken partijen. Volgens deze website https://www.hebban.nl/artikelen/sneak-preview-ik-heb-een-slimme-droger-van-tex-de-wit-met-giveaway is comedian en schrijver van Zondag met Lubach Tex de Wit (1986) één van de leden van De Tribune.
Dat waren Gerda Kooyman, Annabel Nanninga, Tex de Wit, Frits Huis, Bep van Hout, Marc Boon, Esmeralda Bakelaar, Gilbert B.Alberto, Willem Schaperkotter, Chantal de Goede, Michiel Eijsbouts en Dion Ringeling.
SimonV