Hoe wijzig ik in het spel Episode dat ik niet op meisjes val, maar op jongens?

Ik heb het spel episode gedownload maar ik heb per ongeluk gezegd dat ik op meisjes val.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Antwoorden (2)

https://episodesupport.zendesk.com/hc/en-us/articles/115004083354-Where-is-the-restart-button-I-want-to-erase-my-progress-and-start-my-app-from-the-beginning-
"
Go to the story you want to replay
Tap the three dots in the lower right hand corner and three options will display
Share
Replay
Record
Tap replay to replay the story from the beginning!
"

-Ga naar de story die je wilt herspelen
-Tik op de drie puntjes rechtsonderin
-Druk op "replay"
3 jaar geleden
Je zou het verhaal kunnen 'terughalen' door om op de 3 stippen te drukken rechts beneden, en dan op Replay te drukken. Dan begin je het verhaal van het begin, waar je de juiste keuze kan maken.