Kan ik achterhalen waar deze achtergrond vandaan komt?

Ik wil alleen de achtergrond van deze foto; dus zonder de kat en tijger. Bestaat deze?

Picture for question
1.7K
Antoni
3 jaar geleden
Als het niet lukt met een reverse image search, bijvoorbeeld via https://tineye.com/, dan zou je moeten proberen te achterhalen welk bedrijf een rode P als uithangbord gebruikt. Dat is het enige opvallende aan de foto, vind ik.
Amadea
3 jaar geleden
Met een afbeeldingenzoekmachine is het niet te vinden. Misschien kan iemand met Photoshop de kitten en tijger verwijderen zodat er op de originele foto gezocht kan worden?

Antwoorden (1)

NEEN, deze achtergrond kan je niet achterhalen. De foto is een onhandige Photoshopbewerking. Zowel de spiegeling van de gebouwen in de plas, de tijger, de rode P als het poesje zijn in een avondfoto geplakt. Als je een handige Photoshopper bent kan je zelf de straat over de bewerking terug leggen.
(Deze bewerking is slechts een vluggertje)
Toegevoegd op 24 december 2020 19:30: tekst, afbeelding
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
gvrox
3 jaar geleden
+ prima resultaat voor een vlugge bewerking