Waar bevindt zich het archief van G-mail?

Bij berichten op G-mail heb je de mogelijkheid tot archiveren. Waar kan ik daarna dat bericht (in het archief) terugvinden?

jc54
3 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Het label 'Alle e-mail' wordt aan elk bericht toegevoegd. Als een bericht is gearchiveerd, kun je het vinden door het label 'Alle e-mail' te openen.
Scroll aan de linkerkant omlaag en klik op 'Meer' en dan 'Alle e-mail'.
Alle e-mailberichten waarbij je het label Inbox niet helemaal aan de linkerkant van de onderwerpregel ziet staan, zijn gearchiveerde e-mailberichten.

Als je weet wie de e-mail heeft geschreven waar je naar op zoek bent, of je je het onderwerp of een steekwoord herinnert, dan kun je deze informatie intypen in de zoekbalk bovenaan de pagina.
Archief is hier een wat verwarrende term: er is geen aparte archiefmap.
SimonV