Hoe kan het dat mijn functieknoppen verwisseld zijn en hoe krijg ik deze weer normaal?

mijn fuctieknoppen op mijn HP laptop zijn opeens verwisseld
zo krijg ik als ik op 'f7' druk wat normaal volume naar beneden is opeens een melding over navigatietoetsen en bij helderheid omhoog ineens de zoekfunctie van ctrl + f.
wie weet hoe ik dit weer normaal krijg? ik heb een laptop met windows 8.1
in mijn BIOS staat de functieknoppen op enabled en ik heb voor zover ik weet zelf niks aan de instellingen veranderd. laptop opnieuw opstarten helpt niet en dit is bij beide accounts op mijn laptop het geval

BonBonvanJohn
3 jaar geleden
meestal de Fn toets + esc toets tegelijk indrukken. Dat doet bij mij de truuk

Antwoorden (1)

Dit komt vaker voor, een 'interne storing' van het systeem. Door tijdelijk de stroom uit te schakelen en de accu te verwijderen, wordt het probleem soms verholpen.
Hier staat een uitgebreidere oplossing:
https://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Operating-System-and-Recovery/FN-Function-Keys-stopped-working/td-p/4671416
SimonV
3 jaar geleden
Parra187
3 jaar geleden
Dankjewel dit heeft geholpen!