Deze achtergrond hoort bij de Asus Chromebook en is niet elders te krijgen.
Je zou bijgaande afbeelding kunnen gebruiken, waarschijnlijk helpt het als je bij de positie voor ‘stretch’ kiest.
Met dank aan BarendV voor een betere afbeelding!
Toegevoegd op 12 oktober 2020 12:03: tekst
Plaatje bij antwoord
SimonV
3 jaar geleden
anoniem25
3 jaar geleden
Super bedankt!!
Toch is de foto wel online te vinden. Het blijkt namelijk een Earthview van Madagascar te zijn. En die kun je eenvoudig in elk gewenst formaat gedownload krijgen met https://earthview.withgoogle.com/madagascar-6005
Amadea