Wat kan ik doen als ik bepaalde e-mails niet meer ontvang?

Ik heb bij 2 verschillende bedrijven tickets gekocht, maar die mails waarin die verstuurd worden komen niet aan. Ik heb navraag gedaan en zij krijgen de melding dat mijn e-mailadres niet bestaat of spam is.

Ik heb nog nooit problemen daarmee gehad en alle andere e-mails komen wel aan.

Microsoft heeft geprobeerd te helpen, maar dat is allemaal in het Engels. Op formulier dat ik in moest vullen werd gevraagd naar de server die zij gebruiken en het IP-adres, iets wat ik natuurlijk niet weet.

Herkent iemand dit probleem en weet je waar dit aan ligt, dan hoor ik het graag.

LeonardN
3 jaar geleden
Weet je zeker dat je het juiste mailadres opgegeven hebt?
Kan je niet even een ander mailadres aanmaken en opgeven?

Antwoorden (1)

Lijkt mij toch een probleem bij de afzender.
Gewoon even een mailadres aanmaken bij Google en de tickets daar naartoe laten sturen. Ter controle.