Hoe kan je op verschillende pcs exact het zelfde account?

Hey
Op school hebben wij veel pc’s en op elke pc staat daar andere gebruiker maar op eender welke pc ik daar inlog met mijn gegevens komen mijn zelfde bestanden en mijn zelfde instellingen enzo hoe doe je dat kan iemand mij dit uitleggen?
(Sorry voor miss de onduidelijke uitleg ik hoop dat je het snapt)

1.5K
LeonardN
3 jaar geleden
Trek de netwerkstekker maar uit de PC en je zal zien dat het niet meer werkt. Simpelweg kan je het zo zien. Je bestanden en instellingen worden op een NAS opgeslagen en gekoppeld aan jouw account.
Als jij op een PC inlogt, staat die PC altijd in verbinding met het netwerk.
De PC haalt jouw instellingen van netwerk en doet net of de bestanden lokaal staan. In werkelijkheid staan ze niet op de HDD van de computer waar jij mee werkt.
Valt die netwerkverbinding weg, dan kan jij ook niet inloggen/bij je bestanden.
emiel2006
3 jaar geleden
Alvast bedankt voor de reactie meer weet je ook hoe ik dat moet doen

Antwoorden (1)

Met software die toegang verleend aan een server die aan de hand van een gebruikersnaam en wachtwoord weet waar jij toegang toe hebt.