hoe komt het dat mijn pc telkens opnieuw opstart?

als ik mijn pc opstart start hij telkens opnieuw op als het windows logo erop komt weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

1.3K
TurfGraver
3 jaar geleden
Een probleem met hardware of temperatuur.
TurfGraver
3 jaar geleden
Of probleem na update, probeer safemode.
fremar
3 jaar geleden
zie bv hier:
https://support.hp.com/be-nl/document/c03590429
taillie
3 jaar geleden
kan je in de bios geraken? (F2, END of ALT + F11)? als het probleem zicht echt blijft voordoen kan je via die ALT + F11 uw pc resetten of een schone installatie op usb stick zetten en via bios instellen dat hij opstart via die usb
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Misschien kan je proberen de aan en uitknop langer in te houden?? En kijken wat er dan gebeurd? Bij mij werkte het
Griffin
3 jaar geleden
@tallie "kan je in de bios geraken? (F2, END of ALT + F11)?"
En dan?!?

Antwoorden (1)

Heeft niets met oververhitting te maken, zeer waarschijnlijk softwarematig of een kleine kans op een fout in het ram geheugen of hdd. Beste en snelste is f10 of f11 indrukken na het bios scherm en dan "laatst werkende instellingen" kiezen. Als dat niet werkt hetzelfde maar dan in veilige modus opstarten en checkdisk uitvoeren: command ==> Chkdsk C: /f /r als dat niet helpt waarschijnlijk opnieuw installeren