kan je roblox op linux zetten?

hey,
ik zou graag op een linux pc roblox spelen gaat dat zojarhoe zet men dit er op?

1.6K
LeonardN
3 jaar geleden
Zover ik het lees kan dat niet MEER https://roblox.fandom.com/wiki/Roblox_on_Linux Het heeft ooit wel gekund via WINE, maar die optie wordt nu als mogelijk cheaten gezien. Wellicht kan je het nog steeds wel voor elkaar krijgen met allerlei hacks, maar dan met de kans dat je gebanned wordt.

Antwoorden (2)

Nee dat kan niet meer, helaas.
3 jaar geleden
Griffin
3 jaar geleden
Waarom niet?
Ja, hoor dat kan prima. Je moet dan eerst wel Wine installeren, deze windows emulator onder Linux maakt dat mogelijk.