Gegevens van de tablet overzetten op je nieuwe kan dat?

De batterij van mijn samsumg tablet is op
Nu staan er op mijn tablet veel foto's en allerlei andere documenten
Hoe kan ik die overzetten op mijn nieuwe?

Antwoorden (1)

Dit kan met de Samsung Smart Switch.
https://www.samsung.com/nl/apps/smart-switch/

Wifi
Verbind beide toestellen met wifi.
Download en open de Samsung Smart Switch op zowel je oude als nieuwe toestel.
Tik op Aan de slag op je oude toestel en selecteer Gegevens verzenden op je nieuwe toestel.
Kies op beide toestellen voor draadloos. De toestellen maken nu verbinding.
Selecteer op je oude toestel de gegevens die je wilt overzetten en tik op Overzetten. De gegevens worden nu gekopieerd naar je nieuwe toestel. Ze blijven dus ook nog op je oude toestel staan.

Via een kabel
Let op: tegenwoordig levert Samsung niet altijd een usb connector meer mee. In dit geval werkt Samsung Smart Switch alleen draadloos.
Download en open de Samsung Smart Switch op zowel je oude als nieuwe toestel.
Tik op Aan de slag op je oude toestel en selecteer Gegevens ontvangen op je nieuwe toestel.
Kies op beide toestellen voor Kabel.
Sluit de toestellen op elkaar aan met een kabel en de bij je nieuwe Samsung meegeleverde usb connector. Op het scherm staat afgebeeld hoe je dit doet.
Kies op je oude toestel voor Bestanden overdragen.
Selecteer op je nieuwe smartphone welke bestanden je vanaf je oude telefoon wil meenemen en tik op Overzetten. Smart Switch kopieert je gegevens nu naar je nieuwe toestel.
SimonV