Hoe los ik de foutmelding "HTTP Error 400 The request is badly formed" op als ik foto's wil uploaden op een site?

HTTP Error 400. The request is badly formed. Sinds een klein poosje krijg ik regelmatig deze foutmelding te zien. Ik ben vrijwilliger bij een site en plaats foto's. Na ongeveer 10 foto's krijg ik deze melding. Ik moet dan minstens een half uur wachten wil ik weer een foto kunnen uploaden. Ik heb al het al opgezocht op het internet. Het heeft met verouderde cookies te maken stond er. Ik heb mijn geschiedenis al gewist, dus de cookies, maar na 10 foto's krijg ik toch weer deze melding. Ik heb een oude apple laptop. Maar alle up-date's heb ik wel gewoon gedaan. Ik word een beetje wanhopig eigenlijk.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Misschien heeft het met de te grote foto's te maken. Ik ga dit probleem voorleggen bij de webredactie. Dank je wel voor je antwoord.

Antwoorden (1)

Het probleem heeft niet alleen te maken met verouderde cookies, het kan verschillende oorzaken hebben (en die zijn qua oplossing niet allemaal in 2500 tekens te vatten):
Verkeerde URL (maar ik neem aan dat je geen verkeerde of vreemde tekens in je bestanden gebruikt)
Verkeerde cookies (hier heb je al naar gekeken)
Verouderde DNS-records (lijkt mij ook niet het geval, maar kijken naar de oplossing hiervoor kan nooit echt kwaad, kwestie van even je browser volledig resetten)
Te grote bestanden (dit lijkt er het meeste op)
De header is te lang (lijkt mij bij uploaden ook niet het geval)

Zijn de foto's die je plaatst nog steeds van hetzelfde formaat als eerst? Zo nee, dan zou daar al het probleem in kunnen zitten dat de server maar één bestand per half uur kan verwerken. Zo ja, dan zou ik toch kijken of je meer gedetailleerde informatie kunt krijgen over de foutmelding en contact opnemen met de 'technische mensen' achter de website.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
vraagBraak1
3 jaar geleden
+1 Ik heb alleen nog een paar vragen aan de steller. Upload je één foto per keer of doe je er gelijk tien? Als je iets (één of tien) hebt geüpload, hoe ga je dan weer terug naar de pagina om de volgende foto te uploaden?