Hoe krijg je aanvullende puntjes in Word Office zonder verwijzing naar een pagina?

In Word heb je de optie om een inhoud te maken. Hierbij krijg je een hoeveelheid titels en de bijbehorende paginanummers. De nummers staan aan de rechterkant van de bladzijde en tussen de nummers en titels in, staan puntjes die de ruimte opvullen. Hoe maak ik deze puntjes, ZONDER dat ik een verwijzing maak naar een bladzijde?

Antwoorden (1)

Schakel bij de instellingen Inhoudsopgave ‘Toon paginanummers’ uit.
Plaats een Tab waar het paginanummer moet komen.
• Ga naar Start en selecteer het startpictogram voor het dialoogvenster Alinea.
• Selecteer Tabs.
• Selecteer als Opvulteken puntjes.
• Selecteer Instellen.
Klik in je inhoudsopgave na elke titel op de tabtoets om puntjes te creëren.
SimonV