Hoe kan ik met Google in contact komen? Via de Helpdesk word ik niets wijzer?

Ik heb iets aan cookie-instellingen veranderd en daar kennelijk iets fout gedaan.
Ik heb het geprobeerd via account herstel maar er komt geen enkele verificatiecode aan op geen van beide telefoonnummers (vast en mobiel) en ook niet op mijn herstelmailadres.
Mijn laatste oude wachtwoord weet ik niet meer. Er wordt automatisch een nog ouder wachtwoord ingevuld.
Ik heb ook geprobeerd een nieuw account aan te maken maar dat lukt ook niet doordat de verificatiecodes niet aankomen. Ik kan ook klikken op "gelijk inloggen" maar dat werkt ook niet. Ik heb in het verleden al vaker mailadressen aangemaakt maar dit keer lukt het dus echt niet.
(op alle sites waar ik vandaag ben geweest hebben mijn veranderingen van cookie-instellingen geen nadelige gevolgen gehad).

2.6K

Het beste antwoord

Je kunt bellen naar Google Nederland in Amsterdam: 020 - 504 51 00.
Of schrijven: Claude Debussylaan 34, 1082 MD Amsterdam
3 jaar geleden
Pieterke
3 jaar geleden
Dank je wel voor je antwoord!