Bestaat er een site met welke toestellen er binnenkort in de winkels zal liggen?

Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht, maar is er al een nieuwere versie van uitgekomen... toen had ik iets van, had ik nu maar paar dagen gewacht dan had ik misschien die...

nu ben ik ook nog opzoek naar een monitor voor bij de laptop en om niet het zelfde verhaal mee te maken deze vraag, is er een site die aantoont welke nieuwe modellen er binnenkort in de winkels zullen liggen?

1.3K

Antwoorden (2)

Op de website Tweakers.net https://tweakers.net/ wordt uitgebreid informatie gegeven over welke tech-producten er binnenkort op de markt zullen verschijnen. Je vindt er regelmatig reviews van nieuwe producten.
Toegevoegd op 10 juni 2020 06:32: bron
3 jaar geleden
De meeste laptop modellen krijgen jaarlijks een update.
Op Tweakers.net en Hardware.info worden toekomstige modellen aangekondigd nog voor ze in de Nederlandse winkels liggen.