Waarom werkt mijn pc cursor soms niet?

Ik heb net een nieuwe laptop (ideapad S145) en normaal gezien ben ik wel redelijk goed met computers haha, maar nu heb ik toch een probleempje... Wanneer ik een toets ingedrukt hou (eender welke toets, bv: a, b, c, 1, 2, 3,...) kan ik mijn cursor niet bewegen. Pas wanneer ik de toets loslaat lukt het weer. Dit is nogal onhandig, dus kan iemand me alsjeblieft helpen? :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Hopelijk helpt dit. Zoek op Muis in je zoekveld bij Start Kies Muisinstellingen Kies Extra muisopties Klik op het tabblad ClickPad en klik vervolgens op Instellingen Klik op het tabblad Geavanceerd Stel de schuifregelaar Filteractiveringstijd helemaal in op 0.

Bronnen:
http://triplescomputers.com/blog/casestudi...

Doe als volgt: Typ regedit.exe in het zoekvenster en klik rechtermuis -> uitvoeren als administrator Navigeer naar het volgende : HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Elantech\SmartPad Zoek daar de sleutel: DisableWhenType_Enable Dubbel klik deze en zet deze op 0 Herstart je machine.(Echt herstarten!!)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100