Hoe kan ik Farmville (en andere zynga-games) blokkeren via de Telfort-Zyxel router P-2602HW-D1A.

Toevoegen keywords in URL blokkeren werkt niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ga naar het adres van je router, bijvoorbeeld 192.168.1.0. dan moet je inloggen, je hebt de gegevens ergens (achterkant router bijvoorbeeld) dan kom je bij instellingen en kun je de versschillende site's blokkeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
is het blokkeren van de hoofdsite niet voldoende ? of gaat hij dan nog via via ?