hoe liedjes van itunes dowloaden in mp3?

ik heb een abonnement op itunes en zou graag die liedjes dowloaden naar mp3 maar als ik die converter dat komt er op kan niet worden geconverterd omdat beveiligde bestanden niet naar andere structuur kunnen worden geconverterd hoe kan ik dan liedjes downloaden op mijn pc als mp3

2.2K

Antwoorden (3)

Zoals je zelf al aangeeft: de bestanden zijn beveiligd. Dit betekent dat inhoud niet mag worden gekopieerd, gedeeld of afgespeeld op niet-geautoriseerde apparaten of naar mp3 worden geconverteerd.

Je kunt iTunes Match gebruiken om het beveiligde AAC-bestand te upgraden naar iTunes Plus, dat volledig DRM-vrij is. Wanneer de DRM is verwijderd, kun je iTunes gebruiken om AAC rechtstreeks naar MP3 te converteren.
SimonV
3 jaar geleden
Zoals u heel goed weet, is het gebruikelijke iTunes-formaat de Advanced Audio Coding of beter bekend als AAC. Dit is de standaardindeling van uw iTunes-bestanden. iTunes ondersteunt ook bestandsindelingen zoals WAV, Apple Lossless en AIFF. Die bestanden zijn exclusief voor Apple-apparaten. Je kunt ze niet spelen op niet-iOS-apparaten.
Als je de muziek van je favoriete video wilt opslaan of gewoon een bestand uit je iTunes-bibliotheek wilt opslaan, kies dan voor de gemakkelijkste weg door gebruik te maken van de DumpMedia Apple Music Converter.

Kijk hoe gemakkelijk het is om iTunes naar MP3 Converter te gebruiken.

1.Download de DumpMedia Apple Music Converter.
2.Selecteer de muziek die u wilt converteren.
3.Selecteer MP3 voor het uitvoerformaat.
4.Converteer uw iTunes-bestand naar MP3.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
iTunes downloaden in MP3 is heel eenvoudig!Zolang je de juiste methode vindt, download ik meestal AMusicSoft Apple Music Converter om te praten over het converteren van iTunes naar MP3, wat erg handig en gemakkelijk te begrijpen is, je kunt dit artikel lezen.
https://www.amusicsoft.com/apple-music-converter/convert-itunes-to-mp3.html