Hje krijg ik een VGA aansluiting in mijn pc?

Ik heb een beamer welke een VGA kabel herft die Ik in mijn pc moet aansluiten. Echter heeft mijn nieuwe pc dat niet. Mijn oeroude pc die mega traag is wel. Dan doet de beamer het wel. Maar mijn nieuwe pc wil ik aan de beamer koppelen.
Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik zie alleen een DP aansluiting en geen idee wat dat is.

Iemand een idee hoe ik de VGA kan koppelen zodat ik de beamer kan gebruiken?

1.2K
gvrox
3 jaar geleden
Gaat het om een laptop ?

Antwoorden (1)

DP = Displayport, de moderne aansluiting voor beeldschemen.
U kunt dit oplossen door een DP-VGA-adapter aan te schaffen.