Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik de gebruikte opslag ruimte van Messenger veilig verwijderen?

Het gaat om de tablet van mijn vrouw,we zien dat er nog 1.8 GB als opslagruimte over is,en ik zie dat van de 32GB, Messenger er 30 GB van gebruikt,kan ik dit veilig verwijderen,en hoe kan ik dit doen.Tablet is de Samsung Galaxy Tab 2 (2016)

3.9K
Powergen
3 jaar geleden
30GB van 1 app is wel ontzettend veel. Weet je zeker dat het zoveel in beslag neemt?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, dat kan.
Tik op Instellingen.
Tik eventueel op Algemeen of Apparaatonderhoud.
Blader naar beneden en tik op de Facebook Messenger-app.
Onder de opslaginstellingen zie je een afbeelding die aangeeft hoeveel ruimte deze app inneemt.
Tik op de ‘Opslag’-optie.
Tik op de optie Cache wissen.
Als je alle gegevens die aan deze app zijn gekoppeld wilt wissen, tik Gegevens wissen.
(Lees meer...)
SimonV
3 jaar geleden
marcrins
3 jaar geleden
Hallo,
Bedankt voor U snelle reactie,ik heb Uw info geraadpleegd,en ik heb nu 17.1 Gb vrije ruimte,alleen het cache gewist,kan het geen kwaad om de rest ook te wissen.?
SimonV
3 jaar geleden
Dat hangt ervan af wat je wilt: hiermee verlies je ook de instellingen. Die moet je dus opnieuw configureren.
Door gegevens te wissen wordt een app teruggezet naar de beginstatus (toen je deze voor het eerst installeerde).
https://www.forecovery.com/android-tips/clear-storage-space-of-facebook-messenger.html
marcrins
3 jaar geleden
Oke,nogmaals bedankt voor de informatie,prettig weekend verder.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding