Is er een site waar je klanten een afbeelding kunnen downloaden?

Ik heb zelf een klein bedrijfje en maak daarvoor logo's.
De klanten klagen over de verstuurkwaliteit (via Gmail).
Ik zoek dus nu iets waarmee je klanten kan laten inloggen met een wachtwoord en daarachter hun foto's staan om te downloaden.
Is er zoiets?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K
TurfGraver
4 jaar geleden
Verstuur ze via wetranfer.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Wij hebben dit overwegen, alleen wij willen graag onze eigen logo's op zo veel mogelijk plekken hebben. En wij willen onze klanten zoveel mogelijk privacy geven. Daarom hebben wij besloten om het in eigen handen te nemen, maar wij weten niet hoe. De reden dat dit bericht in wij vorm is geschreven is, omdat het antwoord vanuit het bedrijf is gestuurd. Dit is een reactie op TurfGraver.
TurfGraver
3 jaar geleden
Wij (heb ook eigen bedrijf) gebruiken de betaalde versie van wetranfer.
Julie eigen achtergrond, versleuteld en beveilig en.. altijd beschikbaar.
Daarom hebben wij besloten het aan mensen over te laten die weten wat ze doen zodat onze klanten tevreden kunnen zijn.
Maar dat moet je zelf weten vindt ik.
(laatste is als individu op GV geplaatst) :)
gvrox
3 jaar geleden
Verstuur je de logo's dan niet als attachment naar de klant ? En welk bestandstype gebruik je ? Kwaliteitsverlies is sowieso vreemd, zeker als je een vectorformaat gebruikt (zoals (meen ik) gebruikelijk is voor logo's)
vraagBraak1
3 jaar geleden
Je kan de logo's versleutelen met een sterke encryptie. Zo kan je Public-key versleuteling gebruiken. Je laat je klant dan een sleutel aanmaken, of dat doe jij voor hun en deelt deze met hun. Het versleutelde logo kan dan alleen door de klant ontsleuteld, bekeken en gebruikt worden. Het versleutelde logo kan je dan op elk willekeurige website/cloud uploaden zonder dat de privacy van je klanten geschaad wordt.

Antwoorden (1)

Je moet gewoon een goedkope desktop aanschaffen met Windows 10 en Anydesk erop installeren!!
Dat werkt dan als een soort server!!
Je kunt dacht ik elke klant zijn eigen toegangscode geven maar dat is niet veilig ,die kan dan elk bestand downloaden van de harddisk of USB stick of dvd-speler.
Maar ze kunnen dan ook alle bestanden van andere klanten zien.
Maar je kunt ook iedereen dezelfde toegangscode geven en iedereen apart een versleuteld bestand daar laten vinden alleen door hen weer te ontsleutelen met voor elke klant dus hun eigen sleutel software.
Het veiligste is om de bestanden voor klanten op een dvd stick te zetten die beveiliging heeft tegen wissen of overschrijven en formateren.
Klanten kunnen dan niet klooien met alles wat erop gezet is.
Wil je niet hebben dat je klanten zien wat het aantal andere bestanden/klanten is en dat ze het misschien stuk voor stuk ook downloaden en de versleutelde bestanden proberen met speciale software te ontsleutelen dan moet je voor elke klant dus een eigen usb-stick maken en met de klant een tijdsbestek afspreken dat het bestand zonder versleuteling kan worden gedownload.
Of wacht neem beter Linux als als os
Microsoft staat in de licentievoorwaarden niet toe dat windows word gebruikt als server en kan als ze dat doorkrijgen je daar een boete voor laten betalen .
Je moet dan dus Linux ervoor gebruiken en daar Anydesk op installeren .
Wat ook nog te overwegen is om bij iemand anders die een server in gebruik heeft een vergoeding te geven voor gezamenlijk gebruik ervan.
Is vast meer dan de helft goedkoper dan zelf zo'n apparaat en software en abonnement bij de provider te gaan aanschaffen.
Ik heb nu in de gaten dat Anydesk software is dat betaald moet worden.
Dan deze maar :
Wel gratis en op alle apparaten te installeren
Wayk Now< is heel simpel in gebruik en het programma brengt snel een verbinding tot stand tussen twee computers. Installeren is niet nodig.

Als u de software heeft gedownload hoeft u alleen nog maar op het uitvoerbare bestand te klikken waarna het meteen werkt. Uiteraard moet het programma op beide computers gedraaid worden. U hoeft dan alleen nog maar het ID, de identificatie van uw pc, met de andere computer te delen. De code van een computer is in het geval van Wayk Now het ip-adres. Als u Wayk Now heeft opgestart dan ziet u die ID code rechts in het scherm staan. Voor iedere keer dat u toegang geeft op uw systeem wordt er een wachtwoord gegenereerd .
Toegevoegd op 25 april 2020 08:48: tekst