Hoe kun je een verkoper op Aliexpress blacklisten?

Ik kocht iets op Aliexpress en kreeg iets totaal anders. Het is wel hetzelfde soort object maar totaal anders dan op de foto's. Bovendien moet ik de retourkosten zelf betalen.
Hoe kun je zo iemand op de zwarte lijst laten zetten of laten bestraffen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
3 jaar geleden
Je kunt een dispute indienen en je geld terugeisen
Ritsuka
3 jaar geleden
Heb je wel het juisye geselecteerd met bestellen? Vaak kun je uit een rijtje foto's kiezen, je moet wel het juiste pakken.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja, maar hooguit het aankoopbedrag zie ik. Ik moet zelf opdraaien voor de retourkosten.
Ritsuka
3 jaar geleden
Moet je het retourneren? Ik heb zelf eens gehad dat ze zeiden 'hou maar'

Antwoorden (1)

De persoon kun je niets doen en ook niet blacklisten.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Is er dan geen kopersbescherming op Aliexpress?
ronron1212
3 jaar geleden
Nee het is geen Nederlands of europees bedrijf.