Waarom blijft er een melding staan op mijn telefoon van Messenger?

Er zijn geen meldingen meer, en toch blijft het icoontje van Messenger met een rode 1 staan (zie afbeelding). Er is helemaal niks terug te vinden dat die melding kan teweegbrengen. Dit is nu al enkele dagen zo.
Op mijn computer is er trouwens geen melding te zien, enkel op het icoon van Messenger op mijn telefoon.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
125K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bij mij hielp het om de telefoon geheel opnieuw op te starten.
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
Heb je toevallig een melding staan van Messenger? Met melding bedoel ik of er iets van Messenger staat in de lijst als je de bovenste balk van je telefoon naar beneden schuift.

Antwoorden (3)

Het is misschien dat je nog iets anders van een bericht ofzo hebt gemist
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Het is een bekend probleem, er zijn meerdere mogelijke oplossingen:

Fix 1
Klik in de linkernavigatie op de link 'Messenger' van je computer.
- Je zou ergens een ongelezen bericht aan de linkerkant moeten zien, aangegeven met de vetgedrukte tekst. Klik op het bericht en Facebook Messenger zal het als gelezen markeren. Log in op de mobiele app en je zou het ongelezen bericht niet meer moeten zien.
- Je kunt op het tandwielpictogram in de linkerbovenhoek klikken en Ongelezen discussies kiezen om alles te vinden waarvan Facebook denkt dat het ongelezen is.

Fix 2
Log in op Facebook via de browser van je computer. Klik op het Messenger-pictogram rechtsboven.
Markeer alles als gelezen, onderaan de vervolgkeuzelijst die wordt geopend.

Zie hier voor meer tips en uitleg:
https://www.socmedsean.com/solved-how-do-i-clear-the-facebook-messenger-notification-when-i-dont-have-a-new-message/
Toegevoegd op 14 april 2020 11:47: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV
4 jaar geleden
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom er een melding blijft staan op je telefoon van Messenger. Het kan bijvoorbeeld zijn dat er nog ongelezen berichten zijn of dat er een technisch probleem is met de app. Probeer de app te updaten of opnieuw te installeren om het probleem op te lossen. Als dit niet werkt, kan het aan de instellingen van de app liggen. Controleer of je de juiste notificatie-instellingen hebt ingesteld. Als je op zoek bent naar een nieuw telefoonabonnement, kun je telefoonabonnementen vergelijken op websites zoals Zeker.com om zo de beste deal te vinden voor jouw situatie.