Er staan dingen in mijn zoekgeschiedenis die ik niet heb opgezocht. Hoe kan dit?

Hallo allen,
Ik zat van de week in mijn telefoon te kijken, en kwam tot vreemde ontdekkingen.

Drie weken geleden heb ik een nieuws site bezocht. Hier stond een artikel op over porno, en wat voor straf deze mensen hebben gekregen. Daar was ik benieuwd naar..
Nu zag ik in mijn zoekgeschiedenis op de telefoon dat ik op 'die' porno website heb gezeten, en ik krijg hier meerdere dingen van te zien.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan? En hoe ik doorgelinkt kan zijn terwijl het niet aangeklikt of bezocht is..?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
10.6K
Ritsuka
4 jaar geleden
Heeft iemand je telefoon geleend?

Antwoorden (2)

Als iemand hetzelfde Google als jou deelt, dan komt in je zoekgeschiedenis alles van van wat iedereen met dat Google account heeft opgezocht. Misschien moet je eens nakijken of je zeker alleen op je Google account zit.
Liefs Elien xx
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hallo Elien, Dat zou mogen kunnen zijn. Om in details te treden, om 16:51 uur heb ik op die nieuws site gezeten. Maar het vreemde er van is, is dat het direct naar die tijd is opgezocht. 16:52 tot 16:58. Verder is hier niks van terug te vinden. Niet in mijn zoekopdracht in Google of iets dergelijks. Ik zal straks naar de telefoonzaak, hopenlijk word ik daar iets wijzer. X
Smndkkr
3 jaar geleden
Google registreert iedere activiteit online Met je Google account. Als jij dus iets leest dat alleen maar over porno gaat en zoals in jouw geval bevoordeeld gewoon nieuws hebt gekeken met iets over porno dan wordt dit direct opgeslagen. Google heeft contacten met allerlei aanbieders en is de interesse doormiddels van de activiteit online geregistreerd wordt Google betaald om je doormidden van pop ups , reclames, verwante zoekopdrachten en noem maar op over te halen tot bijvoorbeeld een aankoop of wat porno betreft je te laten aanmelden bij betaalde pornosites. Google heeft immers toch geregistreerd dat er interesse in het betreffende onderwerp Is geweest.
De pop ups en of reclames zijn direct te zien in je Google activiteit en zullen denk ik staan onder bezocht maar wel in de subgroep advertenties.
Je kan Google als ik het goed heb Deze handelingen ook verbieden, ergens op hun website en in je account maar ik weet niet precies of dat echt makkelijk gaat.
Ik begrijp dat je geschiedenis alle zoekopdrachten die het uitvoert perfect opslaat, als je je Google-account hebt gesynchroniseerd met al je apparaten en je de zoekopdracht hebt uitgevoerd vanuit je open account, zal het overal zijn dat je ziet, typ gewoon iets dat begint met ...