Er verdwijnen steeds mails uit outlook, hoe kan dat?

Er verdwijnen dus steeds mailtjes. Zowel in postvak in als verzonden. Lang niet allemaal maar Wel een paar per week. Ook met de zoekfunctie kan ik ze niet meer vinden ook niet in de verwijderd map. Zowel op de app als via internet. Kan ik dit ergens instellen? Of op de een of andere manier voorkomen. Soms gaat het om een verstuurde foto naar iemand of een bestelling en die vind ik niet prettig om kwijt te raken. Hoe los ik dit op?

Dank je!!!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

De mails worden niet echt verwijderd maar gefilterd uit weergave op een bepaalde manier. Daarom kun je dit probleem oplossen door de filteropties op een bepaalde manier wijzigen. Sommige van de meer algemene filteropties zijn als volgt:
Datum ontvangen
Trefwoorden
Lees/ongelezen status
Sender/Recipient
Belang
Grootte
Opties voor de weergave varieert enigszins, afhankelijk van de versie van Outlook die je gebruikt. De om weergaveopties te wijzigen in Outlook, volg deze stappen:
Selecteer het tabblad weergave in het lint.
In de Huidige weergave , klik je op weergave-instellingen.
Klik op Filteren bekijk de volgende tabs tabbladen voor selecties die bepaalde berichten kunnen filteren:
Taken
Meer opties
Geavanceerde.
SimonV
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
Als alle aanstaat mag het geen probleem geven @SimonV
Griffin
4 jaar geleden
@SimonV: Je haalt nu een voorbeeld aan voor outlook, maar vraagsteller heeft hetzelfde probleem ook web-based, dus gaat je suggestie om filter te checken in outlook niet helemaal op.