hoe vind ik een rtf document terug die ik sinds kort kwijt ben in word pad w 10 prof?

en die ik alleen nog in bestand recente documenten in word pad kan terug vinden.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
Je bent een bestand kwijt die nog wel in recente bestanden staat, maar je niet weet waar die is opgeslagen? Volgens mij staat altijd boven het bestand het "pad" naar het bestand. Dus de locatie.
LeonardN
4 jaar geleden
Als je het bestand ziet.
Druk dan met de rechtermuisklik op dat bestand en dan op "eigenschappen" (vaak de laatste optie in het context-menu). Nu zie je wat het bestandspad is van de bestand.

Antwoorden (2)

Zoeken via "Windows Verkenner" is dan de meest voor de handliggende optie.
Als je niet weet waar het bestand zou moeten staan, zoek dan in "Deze PC"
Je zou rtf in kunnen vullen, maar ook de naam of een deel van de naam van het bestand wat je zoekt.
Je zoekt dan wel over alle harde schijven en wellicht extra aangesloten bestandsdragers.
Plaatje bij antwoord
4 jaar geleden
De prullenbak lijkt me een logische locatie. Wellicht per ongeluk verwijderd.
SimonV