Hoe kan ik een mail omzetten naar pdf?

De mail: alle tekst + banner etc moet omgezet worden naar pdf. Ik heb al rechtermuisknop en dan pdf maken geselecteerd maar dan pakt hij alles ook de zijkant; je overzicht van alle mailtjes. Is er een mogelijkheid om het om te zetten naar een nette pdf?

1.8K
Amadea
4 jaar geleden
Welk mailprogramma gebruik je?
Amadea
4 jaar geleden
Het algemene antwoord is: de mail afdrukken naar een pdf-bestand.
Parra187
4 jaar geleden
het is van een outlook account

Antwoorden (2)

Kies in je mailprogramma voor AFDRUKKEN
Kies in het printermenu voor MICROSOFT PRINT TO PDF
Kies locatie en een documentnaam en het wordt als pdf opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Parra187
4 jaar geleden
de opmaak is niet helemaal 100% hetzelfde maar het werkt, bedankt!
Misschien geeft afdrukken naar pdf met Bullzip het gewenste resultaat.
http://www.bullzip.com/products/pdf/info.php
SimonV