Hoe kan ik het e-mailprogramma van Thunderbird op mijn android telefoon installeren?

Ik weet niet hoe ik Thunderbird op mijn telefoon moet installeren. Ik kan het bestand niet openen als ik het download. Ik wil zelfde wachtwoord gegevens gebruiken zodat instellingen hetzelfde zijn als op de computer zodat ik geen e-mails kwijt raak.

LeonardN
4 jaar geleden
Dat kan NIET.
Niet elk programma dat voor Windows bestaat, bestaat ook voor Android.

Antwoorden (1)

Thunderbird op je Android telefoon installeren gaat niet: hoewel het vaak gevraagd wordt, is er nog steeds geen Android-versie.
SimonV