Wat is mijn tv code om een universele afstandsbediening toe te voegen?

Ik heb een universele afstandsbediening gekocht omdat mijn oude aan vervanging toe is. Echter kan ik nergens de tv code vinden om hem te koppelen.
Ik heb een lg 32ld350.

Weet iemand de code misschien?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
12.5K
Pieterke
4 jaar geleden
Hier vind je meerdere codes van LG. Misschien kun je er wat mee.
https://www.bgb.nl/downloads/handleiding-afstandsbediening-interactieve-HDontvanger.pdf
paulus811
4 jaar geleden
Veel universele afstandsbedieningen hebben een voorziening waarbij je net zo lang op de aan/uit knop drukt tot de tv uitgaat. Je hebt dan geen code nodig.

Antwoorden (1)

Nee, niet specifiek de jouwe maar wel de codes die LG hanteert.
Deze zijn:

0134 0004 0050 0009 0005 0155 0132 0227 0338 0012 0057 0080 0156
Met één van deze codes zou het moeten lukken. Wel even zoeken maar succes gegarandeerd (hoop ik)
Het kan zijn dat er om een 3 cijferig getal wordt gevraagd. In dat geval moet je de eerste nul weglaten. Succes. Mvg T.X.