Ik heb per ongeluk een album verwijderd vanaf One Drive. Het staat niet in de prullenbak. Waar kan ik die vinden?

Heeft iemand een idee hoe ik dit nog tevoorschijn kan toveren?
Het staat dus noch in de prullenbak op One Drive noch in de prullenbak van Windows.

1.3K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Weet je zeker dat je hem misschien niet verplaatst hebt? En anders vrees ik dat je je prullenbak geleegd hebt.
Pieterke
4 jaar geleden
Bedankt voor je reactie Robj04. Ik weet zeker dat ik het niet verplaatst heb en ik had ook de prullenbak (zowel op Microsoft als op Windows) niet geleegd. Ik heb inmiddels het album opnieuw aangemaakt.

Het beste antwoord

Als het meer dan 30 dagen geleden is verwijderd, dan zijn de mogelijkheden om deze bestanden terug te krijgen drastisch verminderd. Ik dat soort gevallen is het verstandig om contact op te nemen met het support team van Microsoft. Je kunt ze bereiken via de chat op https://support.microsoft.com/nl-nl/contactus/
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Ik had zodra ik het per ongeluk verwijderd had gelijk in de prullenbak gekeken, zowel op Microsoft als op Windows.