Ik wil mijn foto?s op mijn iphone(8) op volgorde hebben staan. Hoe doe ik dit?

Bij mijn album “alle foto’s” (die er standaard op zit) wil ik mijn foto’s op volgorde hebben staan van de datum dat ze genomen zijn. Want op een of andere manier is dat bij mij niet het geval.

Help mij alsjeblieft.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hopelijk is er een simpeler oplossing dan deze:
Je moet eerst een nieuw album aanmaken.
Ga naar 'Albums' en tik op plusje. Voer een albumnaam in en kies vervolgens de foto's die je wilt ordenen in het nieuwe album.
De foto’s in dit album kun je wel sorteren op datum.
Toegevoegd op 20 augustus 2019 08:49: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV