Ik zou graag shooterspool kunnen spelen op mijn laptop maar die ondersteund geen openGL2.1 wat nu?

Mijn laptop is een Acer aspire 3690 met 2.0 gb ram geheugen en dat is precies wat ik nodig heb voor dat spel heb em al geïnstalleerd maar krijg een foutmelding dat mijn graphics card ondersteund geen opengl 2.1 maar opengl 1.1 . Wat nu ken iemand mij helpen aub

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Er schijnt wel een driver te zijn deio open gl ondersteund maar ik heb geen idee wat je op de laptop hebt ? geloof dat je minimaal vista moet hebben ? in elk geval probeer betere drivers
capthavoc