Samsung opslag opschonen, hoe?

Ik heb een Samsung telefoon en onder opslag zit een mapje .face, vol met bestanden die me niks zeggen.
Wat is dit en kan ik dit veilig verwijderen.
De opslag op mijn telefoon is bijna vol en ik wil dit opschonen.
Cache gegevens verwijder ik al maar komt steeds weer terug.
Hoe komt mijn opslag vol terwijl er niet eens zoveel foto’s op staan.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

In die folder zitten bestanden voor gezichtsherkenning.

Dus als je ruimte wilt maken kun je gezichtsherkenning uitschakelen.
( Jou keuze )
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Kan je al die.face bestanden verwijderen zonder foto’s te verwijderen.
Ik wist niet eens dat dit aan stond of wat het is.
Ik wil graag mijn opslag ruimte vrij maken, enige tips hoe?