Waarom gaat helderheid lager in full screen?

Telkens als ik Youtube of VLC op full screen zet gaat mijn helderheid na een tijdje lager, via de sneltoetsen staat hij nog wel op 100%. Als ik weer terug ga naar bureaublad oid gaat hij weer naar de volle 100% zoals hij hoort.

Heb al tussen Energiebeheer gekeken bij Geavanceerde instellingen -> kopje Beeldscherm. Hier kan ik de Automatisch de helderheid van het scherm aanpassen optie niet bij vinden zoals op sommige websites staat verder gekeken bij de Services en de ''Sensor Monitoring Service'' uit gezet. Ook zijn de drivers up to date .

Dit probleem heb ik vaker als ik op batterij werk, en soms met stroom.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Zonder het type en merk naam te noemen een lastig te beantwoorden vraag...

Antwoorden (1)

ik dank dat het aan de driver ligt van uw monitor, ook al hebt u al gecheckt of de driver uptodate is kan het alsnog zijn dat het beschadigt is. ik durf dit niet met zekerheid te zeggen dus zou er ook maar niet aan beginnen. ik raad aan om de klantenservice in te schakelen van het merk van uw product.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als je het niet met zekerheid durft te zeggen, waarom antwoord je dan? Met dit antwoord kan OP helemaal niets...