Als je Ziggo neemt alleen om Game of Thrones te kijken ben je dan verplicht om je ADSL op te zeggen?

Als je Game of Thrones wil kijken via Ziggo en een 3 maanden abonnement neemt via de kabel moet je dan je ADSL internetabonnement dat je hebt bij een andere provider opzeggen? Of kan je het er bij hebben?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Neen.

Je kan wel 3 internet abonnementen op 1 adres nemen als je maar betaald (kabel+ADSL+glasvezel). Spreek wel goed je nieuwe provider erop aan dat hij de andere niet opzegt.
--- Met dank aan ozewiezewoze

Om compleet te zijn: je kan per verbinding één abonnement afsluiten.
Toegevoegd op 24 april 2019 12:07: tekst
4 jaar geleden
Reddie
4 jaar geleden
Plus. Klopt volgens mij. Je laatste opmerking is wel heel belangrijk.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
(+)
Om compleet te zijn: je kan per verbinding één abonnement afsluiten.
Dus als je b.v. 2 ASL-lijnen in huis zou hebben, dan kun je voor beide lijnen een andere abbo afsluiten.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
*) ADSL-lijnen
Nee, je mag meerdere providers hebben. Ziggo (kabel) en ADSL/VDSL komen via verschillende kabels je huis binnen, dus dat zit elkaar niet in de weg. Voor ADSL en VDSL wordt het KPN telefonie netwerk gebruikt, bij huisaansluitingen kun je meestal 2 ADSL/VDSL aansluiting hebben doordat de binnenkomede telefoonkabel doorgaans 2 aderparen heeft. Bij bedrijfsaansluitingen zijn dat er meestal veel meer.
Toegevoegd op 07 juni 2019 13:52: bron