Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik in contact met de klantenservice van Spotify Liefst telefonisch?

Ik heb een giftcard van spotify gekocht van 60 Euro.Ik ben deze gaan verzilveren op de redeempagina van mijn acount waarop ik vervolgens te zien krijg dat mijn code niet geldig is. Ik ben vervolgens naar de winkel gegaan waar ik deze heb gekocht maar zij blijken hiervoor niet aansprakelijk te zijn. Op de standaard klantenservice van de spotify internetpagina kan ik niets vinden over problemen met de Giftcardcode. Heeft iemand voor mij een tip hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
62.2K
ronron1212
5 jaar geleden
In de winkel had je even kunnen laten controleren of er wel of niet iets op staat.
ronron1212
5 jaar geleden
De code op de kaart is hoofdletter gevoelig
Antoni
5 jaar geleden
Misschien werkt het allemaal wel met een andere, modernere browser? Sommige bedrijven en winkels beperken tegenwoordig het aantal browsers waarmee ze werken. Gebruikmaken van oudere browsers wordt dan niet meer ondersteund.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je kunt een mailtje sturen naar Spotify. Spotify is niet telefonisch bereikbaar zodat zij zich volledig kunnen focussen op andere kanalen. Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Hartelijke groeten, Matyan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Indien je contact wilt opnemen met Spotify Netherlands B.V. kun je het telefoonnummer 020 5750955 gebruiken, of een brief versturen naar het adres: Singel 540 3H, 1017 AZ Amsterdam.

De tweede optie is waarschijnlijk de beste, want men heeft de ervaring dat moeilijk te leggen telefonisch contact met een slecht Nederlands sprekend persoon niet tot resultaat leidt.
(Lees meer...)
Amadea
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding