Bestaat er een app die je een melding van een nieuwe mail (gmail) geeft, zonder dat je ingelogd bent?

Ik wil niet mijn persoonlijke emailadres op mijn werktelefoon instellen als een tweede account, vanwege privacyredenen met mijn baas. Maar ik vind het wel handig om te weten als ik een nieuwe mail binnen krijg op mijn persoonlijke Gmail account. Wat voor apps, (andere mogelijkheden wil ook in overweging nemen) bestaan er om wel een melding te krijgen, zonder dat je dit account op je telefoon hebt ingesteld/ bent ingelogd?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1K
Amadea
5 jaar geleden
Volgens mij is dit alleen mogelijk met een smartwatch die via Bluetooth verbonden is met jouw eigen smartphone. Dan ontvang je op je pols een melding wanneer je een mail of bericht ontvangt.

Antwoorden (1)

Gelukkig niet !

Inloggen in je account is nodig om te bevestigen dat jij rechtmatig toegang hebt tot de gegevens van dat account. Zou die controle verdwijnen dan kan 'iedereen' de betreffende gegevens dus inzien.

Dat wil je niet

Inloggen in je account is dus verplicht !

Wel zijn er "mail notifiers" (te vinden zowel voor android als iPhone) die niet de mail lezen maar wel nieuwe mail signaleren, maar ook deze hebben nog steeds de accountgegevens nodig.
Ozewiezewozewiezewallakristallix