Waarom is mijn fps zo laag?

Hallo,

Ik heb spellen zoals train simulator 2019 en Ark Survival.
Mijn fps is op beide spellen heel erg laag 5-6 fps. Ik zou niet weten waar dit aan zou liggen.

https://gyazo.com/deeb5281c076be345fc5b45f8a92ddf1

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K
LeonardN
5 jaar geleden
Weet je zeker dat je videokaart wel werkt en het niet de ingebouwde videochip van de CPU is die de het spel draait? (intel HD graphics).
Heb je de spellen wel op lagere settings gezet?

Antwoorden (2)

Misschien moet je de drivers updaten van je videokaart, ik zie dat je een Nvidia hebt dus dat kan je het beste doen via GeForce Experience als je dat gedownload hebt moet je inloggen en zoekt die voor updates
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Je legt drivers updaten heel vreemd uit. GeForce Experience is daar niet voor nodig, inloggen al helemaal niet. Drivers kan je zo van de website pakken. Maar een iets nieuwere drivers zal je ook niet van 5-6 fps naar iets helpen dat speelbaar is.
Misschien ligt het aan he computer?? Het kan ook zijn dat spel heel erg nieuw is en je computer eigenlijk Iets te oud om het beeld mooi scherp te krijgen