Valt herinstalleren software onder het appel care protection plan?

Mijne mac deed heel raar , had constant een spinning ball op het scherm die ik langs geen kanten weg kreeg. Daar ik een appel care protection plan betaald heb nam ik contact op met die dienst en die lieten me vanalles doen met als resultaat dat mijne computer ineens niets meer wou doen , niet meer opstarten in veilge modus , niet meer herinstallatie van software doen, bleef steeds hangen op 40 percent . Dus werd er gezegd , breng hem binnen bij de Switch . Dus zogezegd, zo gedaan . Op formulier stond waarschijnlijk HDD . Nu vandaag computer opgehaald en moest 65 euro betalen ???? Met appel care protection plan ??? Hunnen uitleg , we hebben alle software er moeten afhalen en terug opnieuw installeren en software zit niet bij het protectie plan ?! Nu heb ik alles al aan het nalezen geweest , doch ik vind nergens dat dit een uitzondering is ! Hoe zit het nu wel of niet ? En is dze kost wel niet wat overdreven ???

Reddie
5 jaar geleden
65 euro is niet duur voor de tijd en moeite die ze er in hebben gestoken.
Daar val echt niets aan te beknibbelen.

Antwoorden (1)

Ik lees in de voorwaarden bij de uitsluitingen:
5.2.9. schade aan of verlies van bepaalde software of gegevens die op de gedekte apparatuur staan of hiermee zijn opgenomen, inclusief herstel en herinstallatie van deze softwareprogramma's en gebruikersgegevens;

Herinstalleren valt er dus niet onder.
SimonV