Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je zelf een virtuele film voor verkoop appartement?

Stel je wilt je appartement verkopen , en je zou graag online ook ervoor willen zorgen dat kandidaat kopers virtueel je pand , plaats per plaats kunnen bekijken ( rondwandelen virtueel in je pand dus). Hoe doe / maak je dat ? Bestaan daar app's voor ? Moet wel in een gemakkelijke extentie zijn die bij een advertentie op een webpagina kan geplaatst worden.

1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt dit online doen bij bijvoorbeeld krpano of kolor, dat heb ik zelf geprobeerd en werkt goed. Nadeel is dat je gemaakte virtual tours er niet als bestand af kunt halen, je zult dan vanaf je website een link moeten plaatsen naar de tour.

Je hebt ook een camera nodig waarmee je 360 graden foto's kunt maken, je wilt tenslotte dat de bezoeker kan 'rondwandelen'. Dat kan bijvoorbeeld met een iPhone (volgens mij heeft Facebook er een functie voor), maar wil je het professioneel aanpakken, koop dat een Ricoh Theta V. Prima 360 graden camera voor rond de 300 euro.

Software om zelf tours te maken en als bestand op je pc te bewaren is erg duur, maar wellicht weerhoud jou dat niet (mij wel...)
(Lees meer...)
paulus811
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding