Wat kan er mis gaan,als ik de melding krijg,geen netwerkverbinding op mijn tablet met android?

Heel vaak krijg ik de melding op mijn tablet,geen netwerkverbinding,terwijl ik vlak bij het modem zit in de huiskamer.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dat probleem heb ik ook met mijn android, je kunt de melding uitschakelen in je instellingen, maar daar is het probleem dat je internet wel eens wegvalt niet mee verholpen. Wij hebben eerder ook android producten gehad met dat probleem.
Laat maar weten als je erachter bent hoe je dat wegvallende internet kunt fixen succes verder

Antwoorden (1)

het kan vaak aan de tablet liggen, of je hebt m niet met de wifi verbonden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
marcrins
5 jaar geleden
Bedankt voor de reactie,
het apparaat geeft aan dat het wel verbonden is met het wifi modem,ook de prestaties van het apparaat zijn uitstekend,wat kan nu het probleem zijn?