Wie weet welk symbool of letter op een grote open 6 lijkt?

Ik ben dus op zoek naar een symbool of letter die lijkt op ietwat vierkantje 6,ook van boven open

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.6K
Amadea
5 jaar geleden
Wat bedoel je met "van boven open"? Kun je misschien een tekeningetje toevoegen om het te verduidelijken?
zondag
5 jaar geleden
De hoofdletter G lijkt op een 6.
Amadea
5 jaar geleden
De Russische letter B lijkt vele malen meer op een vierkantige 6 dan de Europese letter G, zie maar: Б
Amadea
5 jaar geleden
Wil het niet lukken met dat tekeningetje, dan zal het helpen als je een link geeft van een website waar dat teken te zien is!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja ik weet niet waar ik het teken moet zoeken,heb het niet eerder gezien.Russische B lijkt der heel veel op,maar onderaan het bolle zeg maar zit er iets van een kleine krul of iets dergelijks..
Amadea
5 jaar geleden
Om welke reden zoek je dat symbool dan?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Amadea, jouw terrein, jij bent de speurneus van GV :-)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Helaas is het ook geen reiki-symbool. Een ieder bedankt voor het mee denken!
Amadea
5 jaar geleden
@PJJMulder, klopt dat ik graag dit soort zoekwerk doe. Maar dan moet wel eerst duidelijk zijn wat er bedoeld wordt. De vraag is ingedeeld bij Computers en Internet. Waarom?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb het bij computers gezet omdat het me voor de hand lag,dacht toetsenbord van de pc vandaar.Het maakt deel uit van een code,is zo klein dat ik het niet goed op de foto krijg.Morgen maar een telefoontje de deur uit doen om erachter te komen
Amadea
5 jaar geleden
Wat voor soort code?

Antwoorden (2)

De hoofdletter G lijkt op een 6.
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Denk je nou echt dat vraagsteller daarnaar op zoek is?
Omdat ik een foto heb, zet ik het bij antwoord.
Bedoel je een reiki-symbool?