Hoe maak je een volledige backup van je ipad op een externe harde schijf?

Hoe begin je daaraan ? Stap voor stap ? Ik heb een externe harde schijf gekocht , ik veronderstel dat ik die nog moet formatteren ? Hoe doe je dat ? En dan hoe zorg je ervoor dat , alles van je ipad op die externe harde schijf komt te staan ? Graag stap voor stap uitgelegd aub .

1.1K

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet is het niet mogelijk om direct een harde schijf aan te sluiten op een iPad om daarmee een backup te maken. Wat wel mogelijk is, is het maken van een backup via de computer. Dit staat uitgelegd in de onderstaande bron.