Hoe komt het dat pm. Pm 70 procent van mijn foto's op mijn smartphone weg is als ik offline ben?

Er blijft wel pm.30% staan, de rest zijn grijze vlakjes.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ritsuka
5 jaar geleden
Wat betekend pm in deze context?
LeonardN
5 jaar geleden
Je zal het zo ingesteld hebben dat je foto's worden geüpload naar een clouddienst (Google Photo).
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. pm betekend in dit geval plus minus. = ongeveer.
LeonardN
5 jaar geleden
Je kan niet zelf een afkorting bedenken en dan verwachten dat mensen deze begrijpen. Als je plus minus korter wil tikken gebruikt men wel +/- of ± .

Antwoorden (1)

dat zou kunnen omdat je op een online opslag foto bestand zit
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dank voor je antwoord maar de foto's staan waarschijnlijk allemaal in een opslag dus nogmaals, waarom de ene foto wel en de andere niet. Ze zijn verdwenen kriskras door elkaar.
In plaats van de verdwenen foto's staan nu lege vierkantjes.
LeonardN
5 jaar geleden
Je vraag en reacties zijn niet duidelijk. Leg eens beter uit wat er gebeurt met welke apparatuur.